De andere mogelijkheden:
-
Korte papieren vragenlijsten-op-maat in de wachtkamer
De Stichting Amsterdamse Gezondheidscentra (SAG) had op enkele locaties een groot probleem om patiëntervaringen op te halen. Door korte, eenvoudige papieren vragenlijsten in de wachtkamer werd daar in korte tijd een zeer hoge respons onder ‘moeilijk bereikbare groepen’.
-
Doorlopend feedback met Patiënt Continu®
Wilt u permanent en realtime inzicht in de ervaringen van uw patiënten? In samenwerking met Feeddex biedt ARGO Patiënt Continu® aan. U ontvangt dagelijks feedback van uw patiënten en u kunt de patiëntwaardering realtime monitoren. In combinatie met geaccrediteerde CQI-metingen.
-
Het verhaal van patiënten
Wilt u meer zicht krijgen op de belevingswereld van patiënten? Dan biedt een kwalitatieve aanpak veel meer dan een voorgestructureerde vragenlijst. Monitoring en duiding van de patiëntbeleving en patiëntwaarden met levert voor uw centrum belangrijke informatie op. In welke termen benoemen patiënten de waarde van uw zorgverlening?
-
Nieuwe interactieve vormen
ARGO biedt verschillende nieuwe interactieve werkvormen, zoals wachtkamerinterviews of een ‘Durf te Vragen’-sessie met patiënten. Durft u zo’n sessie aan?
Meer informatie?
Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor uw centrum? Neem vrijblijvend contact op met Berthe te Velde per mail of telefoon (050-3636503). Of laat uw gegevens achter in het informatieformulier; wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.